Dnes je piatok, 30.september 2022, meniny má: Jarolím
Čas čítania
2 minutes
Zatiaľ prečítané

Týždenné menu pre lepší orgazmus

august 18, 2022 - 22:18
Láska ide cez žalúdok a najnovšie aj sex. Vďaka niektorým potravinám totiž môžete prežiť kvalitnejší a intenzívnejší orgazmus a to pri každom sexe. Stačí dodržiavať nasledovný trojstupňový plán a držať sa overeného jedálnička. Vyskúšate?
Foto: 
shutterstock

Krok 1: Zvýšte hladinu testosterónu

Štúdie ukázali, že ženy s väčším sexuálnym nábojom majú vyššiu hladinu testosterónu. Na to, aby ste ho zvýšili, musíte do svojho diétneho plánu zaradiť viac proteínov, zinku a magnézia.

Proteín: Dbajte na to, aby proteíny tvorili 30% z každého vášho jedla. Jedna porcia by mala mať približne veľkosť balíčka kariet.

Zinok: Blokuje enzým, ktorý premieňa testosterón na estrogén.

Magnézium: Znižuje hladinu globulínu (proteín viažuci pohlavné hormóny SHGB), ktorý potláča voľný testosterón. Magnézium je jeden z najlepších prírodných blokátorov SHGB.

Krok 2: Zvýšte hladinu dopamínu

Dopamín: Chemikália zodpovedná za dobrú náladu a ženské sexuálne libido.

Omega-3 kyseliny obsahujú predovšetkým ryby – losos, sardinky a tuniak a dvíhajú hladinu dopamínu.

Doplnková výživa s obsahom rybieho tuku: Denne užívajte tabletky, ktoré obsahujú 1 700 mg EPA a 1 300 DHA. Predtým, ako začnete užívať tieto prípravky, sa ale nezabudnite poradiť s vaším lekárom, nakoľko vyššie dávky môžu mať interakcie s určitými liekmi, napríklad na riedenie krvi.

Tmavá čokoláda: Každý deň vám stačí pár tabličiek čokolády s čo najväčším percentom kakaa. Čokoláda totiž obsahuje metylxanatíny, ktoré stimulujú citlivosť pokožky a fenyletylamín, ktorý sa považuje za „molekulu lásky“. Má podobnú chemickú štruktúru ako amfetamín, takže ak zjete čokolády trocha viac, môžete sa cítiť ako v extáze.

 

Krok 3: Znížte hladinu serotonínu

Serotonín: Je síce známy ako hormón šťastia, ale ak ho máte prebytok, môže to spôsobiť problémy so zníženým libidom. Ideálna je normálna hladina.

Vyhýbajte sa kofeínu

Obmedzte príjem cukru a jedál s obsahom škrobov: Tieto potraviny výrazne zvyšujú hladinu serotonínu.

 

Týždňové MENU pre lepší orgazmus

Pondelok

  • Raňajky: jogurt alebo cottage cheese, čučoriedky, jahody a trocha müsli
  • Obed: kurací Cézar šalát – rímsky šalát, plátky parmezánu, cherry paradajky, kúsky grilovaného kurčaťa a Cézar dressing. Pre chuť môžete pridať orechy, píniové oriešky, olivy alebo hrozno.
  • Večera: fašírka so šalátom a zapekanou zelenou fazuľkou


Utorok

  • Raňajky: omeleta s morčacou šunkou a paradajkami, cibuľkou a paprikou
  • Obed: zeleninový quiche a čerstvé ovocie
  • Večera: čínsky wok - tenké plátky hovädzieho s červenými paprikami, brokolicou, cibuľkou, hubami a bambusovými výhonkami osmažené na arašidovom oleji s malou porciou ryže

 

Streda

  • Raňajky: 2 plátky anglickej slaniny, 1 alebo 2 vajcia a krajec toastového chleba
  • Obed: cheesburger bez žemle s veľkým šalátom podľa vlastného výberu bez dressingu
  • Večera: grécka kuracia pita s omáčkou z gréckeho jogurtu, uhoriek, cibuľky a cesnaku a miešaný šalát  s fetou

Štvrtok

  • Raňajky: jogurt s müsli a ovocím podľa vlastného výberu
  • Obed: šunka a švajčiarsky bio syr s plátkom celozrnného tmavého chleba s majonézou alebo horčicou, plátky papriky a mrkvové tyčinky
  • Večera: Pečené kurča s brokolicou a šalát s dressingom z olivového oleja

 

Piatok

  • Raňajky: frittata (vaječná omeleta) s cibuľkou, paprikou, cheddarom a salsou
  • Obed: tuniakový šalát na francúzsky spôsob – kúsky tuniaka so zelenými fazuľkami, čiernymi olivami, kaparami, vajíčkami natvrdo a modrým plesňovým syrom
  • Večera: šalát s baklažánom, fazuľkou a parmezánom


Sobota

  • Raňajky: praženica so syrom a klobáskou
  • Obed: pečený zemiak plnený chilli a tekvicou
  • Večera: fajita s hovädzím mäsom s prílohou z dusených cibuliek, paprík, avokáda a so salsou

 

Nedeľa

  • Raňajky: francúzsky toast a volské oko
  • Obed: kurací šalát -kuracie mäso s pekanovými orechami a hroznom s lyžičkou majonézy podávané na zelenom šaláte
  • Večera: Bravčový ministeak s brokolicou a miešaným šalátom

 

- - Inzercia - -